DAG 4

Ikväll blev det inte så mycket träning. Blev lite allt annat, för det var 2 andra kurser som hade kurs samtidigt. Men vi började med en platsliggning. Gick väldigt bra, MEN lilla fröken M är lite för snabb att sätta sig upp när jag återkommer bredvid henne. Det har hon inte gjort förut..
Sen så fick jag nya tips om hur jag ska få henne att lägga sig snabbt under gång, bra! Jag måste ta till mig det där,  måste skärpa till mig med detta. Vi behöver ALL träning vi kan, och orkar såklart. 
Men det vi gjorde idag räckte, för nu ligger Maya utslagen i soffan och snarkar så som husse brukar göra. *fniss!* 
 
 
Men vi har "delat" på gruppen, för vi vill gärna träna tidigare eftersom det börjar bli så mörkt ute. Och kallt dessutom! Fast kallt är det väl ändå. Så måndagar vid 16.30 tiden ska vi köra, en del - dom som kan. För en del andra kan köra mitt på dagen, och jag slutar vid 16.00 varje vardag. Så Måndagar passar oss ypperligt bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0