Duktig jag är! :)

Efter jobbet drog jag iväg och anmälde mig som blodgivare. Så från och med December så är jag en blodgivare, och då får en kallelse på när jag ska komma. Gör det ni med! Det behövs mer ska ni veta! Otroligt mycket mer.. Det känns väldigt bra att få vara med till något som kan rädda liv. 

Men efter spår-kursen hann jag med att rensa jag uppe i sovrummet.. La in rena kläder i garderoben, smutskläder ner i tvättkorgen. Rensade bort ALLA Mayas leksaker i hennes lilla låda på nedervåningen. Och just nu tittar jag på om jag ska beställa nytt iPhone skal med eget motiv eller inte. Såg att Malin hade ett på sin telefon, och blev lite sugen på ett eget sånt skal. Eller så har jag en annan super idé... Jo, läsa lite jägarboken kanske? Hmm.. 

 

Imorgon är det kurs, en kurs för oss som beställer på jobbet. Och jag skriver väl när jag kan och får tid till övers. Ajja, lite pyssel innan jag säger godnatt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0