Fredag

Efter jobbet ska jag och kusin till skjutbanan och "lattja". Eller jag ska prova på lite och känna på de olika vapnen som finns medans hon ska skuta upp för något tror jag. Hon har redan examen.
Efter det så är det freeeedaagssmyyyys! Och husse lämnar oss ikväll för en liten mini-trip till Tyskland. Och imorgon ska jag följa med mor och far till Örebro. Och jag ska faktist handla NYA SKOR! Gåskor alltså. Vattentäta och sköna ska de vara också! Tycker jag jämt blir blöt om fötterna.. För det gör ju inget annan än regnar nu för tiden. Fast idag är det en udda dag, för idag skiner solen och har gjort det hela dagen! ^^

Vi hörs sen. Kram på er!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0