Fredag

Snart är det lunch och jag slutar då för dagen! Vid 12.00 ska jag få i mig lite käk, sen efter det så ska bilen rulla emot Värnamo till Erika. Det ska bli super-roligt att träffa någon ny vän att prata massa hund och allt diverse med. Så jag kommer vara där hela helgen, återkommer på Söndag! Johannes åker till Göteborg och kommer hem på Tisdag-kväll.
 
Så ifall jag inte skriver något här, så vet ni varför. Men jag ska försöka blogga lite ifrån mobilen också.
Ha en bra helg annars. Puss och kram på er alla.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0