Måndag

Inatt sov jag verkligen som en prinsessa. Och imorse var jag helt utvilad. Vilken underbar känsla det va att få vakna och känna att allt funkar som det ska. Och min huvudvärk försvann! *lycklig tjej!*
Men idag så kör jag igenom lite städning här på jobbet, alltså jag går igenom gamla pärmar och ordrar. Jag tog en paus, för det finns massor med fulla pärmar att gå igenom..
I eftermiddag om vädret är okej, så funderar jag på om det ska få bli en träningskväll på bruks. Vädret är underbart just nu iallafall; solen skiner, lagomt varmt. Någon som känner sig sugen att bli med? =D Roligare om man är fler..  Jag/vi behöver träna. För om Maya är tillräckligt pigg så ska vi på tävling på Söndag.. Nervöst!


Ajja, det spörs. Nu ska jag återgå till pärmarna.. BBL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0