Onsdag

Idag har det minsann varit full rulle här på jobbet. Har i stortsett nästan varit själv kan man säga. Men det är skönt, för jag har lite mer koll på alla saker, man hjälper dom som behöver, tar emot gods och så. Man skärper liksom till sig. Och vips, så är vi nu här slutet på denna arbetsdag.
 
Och idag så var jag så snäll och tackade ja till ett erbjudande som handlar om nästa helg på Lördag. (Tur det var på Lördag, för på Söndag fyller jag år!) Jag fick frågan att hjälpa till på Barmarks-SM (läs HÄR). Och eftersom jag är så snäll så tackade jag ja till att vara funktionär. Så nu på Söndag ska vi samlas och "gå igenom" banan och hur allt ska gå tillväga och vart jag ska vara. Blir lite spännande. Och som sällskap får jag med mig min kusin.  
 
Idag är det både en rolig och inte rolig dag.
Det som inte är roligt är att jag ska betala en del räkningar och diverse. Det är aldrig roligt när det försvinner pengar ifrån kontot. Men jag tror inte det var SÅ mycket räkningar.. Får se när jag kommer hem.
Och det roliga är att OM det inte regnar så ska vi iväg och tränna hundar ikväll. Gud så roligt. Känner att jag behöver det, eller att vi behöver det. Har inte haft kurs på länge, så kanske är därför man slöar till? ^^
Annars ikväll så blir det lugnt. Jag, Maya och katten får nog dela på soffan. Mys ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0