Torsdag

Idag ska jag ta en promenad i Grythyttan när jag slutar. Och även träffa en schäfer pojke (Rex) till Maya som hon brukar få leka med. Sen ska jag faktist ta en tur med dammsugaren, plocka lite och försöka få iordning hemma. För imorgon så åker J och J till tyskland, så imorgon blir det ingen städning.. Och imorgon ska jag även prova på lite skjutning på jaktskyttebanan. Det ska faktist bli spännande! 
Men är det någon kaffesugen person som vill störa mig i mitt städande så är det HELT OKEJ! ^^

Men ihelgen så ska jag äntligen ta tummen ur röven och prova lite fågel på Maya. Jag har faktist 2 HELA fåglar i frysen som skulle behöva komma till användning. Och jag talade med en bekant i Tisdags och hon skulle kunna hjälpa mig med det. Så jag hoppas verkligen att Maya kommer tycka fågel är superkul! Så Linda, vad säger du? :)



Nej, göra ett ryck innan det är dags att gå hem för dagen. 
EN tidig morgonkvar, sen heeeeeelg. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0