Frågor 1

JAG
1. vad heter du? Sara
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag är nöjd med mitt namn
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Elin bl a.
4. vilket stjärntecken är du? Våg
5. vilken årgång är du? 90a
6. vart bor du? Hällefors (hålan gud glömde)
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 1 gång?
9. vart skulle du vilja bo? Någon varmt ställe! (:
10. vilken skolklass? Gått ur skolan, arbetssökande just nu. Men tror jag har jobb på g! :D
11. vad vill du bli när du blir äldre? Jadu, det vet jag då

UTSEENDE
1. hur lång är du? Ca 167
2. hur mycket väger du? 64 (det är på väg ner redan!:D)
3. hårfärg och frisyr? Brunt med en röd effekt (ska vara röd!) KollaHÄR
4. ögonfärg? Blåa
5. mest nöjd med? Mina ögon
6. minst nöjd med? Ehm..?
7. skostorlek? 39
8. glasögon? Läsglasögon
9. har du några piercingar/tatueringar? 1 Tatto (vänstra skinka), 3 piercingar (har haft 4 st) - Naveln, tungan och vid örat. Sen har jag haft i ögonbrynet! Sakna..

FAVORITER
1. filmer? Klicka HÄR så får ni reda på det.
2. låtar? Blandat, men mest mix megapol och sånt.
3. årstider? Våren, samt hösten
4. mat/dryck? Kan ni gissa vad jag svarar?! Strömsdal!
5. djur? Hund
6. färg? Beror mitt humör ;b Gillar många färger..
7. parfym? Paris Hilton, en av dom. Och en som jag inte minns vad den heter
8. tv-program? Cougar town, Desperate housewifes, 2½ man, Greys, How i met your mother.. mm.. Finns massor! :)
9. ämne i skolan? Idrotten? ;b
10. sysselsättning? Arbetssökande (snart jobb), umgås med nära och kära, och träna! (:
1. vad använder du just nu för jacka? Svart Everest (vinterjacka), men snart dags att byta
2. vad använder du just nu för skor? Vinterpumaskor, och ett par vita lacoste.. Men dags för köp av skor..
3. favoritfärg på kläder? Mörka kläder :) Inga sånna där jätte ljusa
4. favoritmaterial på kläder? Ehhmmm?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Men gud, jag vet faktist inte :D
6. favoritaffärer? Gina, H&M, Lindex, JC .. ?
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Jadu, det är faktist inte ofta jag handlar
8. favoritmärke? Jag är ingen märkes fjant. 
9. vad har du för tröjstorlek? Beror på modellen på tröjan..

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Rum.. Bor i lägenhet så, mitt emellan =D
2. vilken färg på tapeterna? Beige färg i vardagsrummet, ljus i sovrummet, badrummet vita, orange i hallen och köket vitt.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? svart, trä, blått mm.
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen? =D
5. vad vill du ändra där inne? Få iordning alla grejer, min karl är inte färdig med sina flyttlådor än :S
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Japp
b) video/dvd? Japp
c) dator? Japp
d) stereo? Japp
e) telefon? Japp
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? mer lägenheter och en väg
8. vad gör du oftast i ditt rum? hmm....
9. vem förutom du brukar sova i din säng? ingen, vi har ju dubbelsäng :)
10. favoritpryl i rummet? Nya byron just nu ;)

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Alexander (kallas för Aleksi, kommer från litauen)
2. vad har du i din:
a) jackficka just nu? plånbok, tändare, nycklar
b) skolväska just nu? Inget, för jag har ju ingen
c) handväska eller liknande just nu? Min Ipod, kalender, penna, tändare, parfym, hårspray.. ?
3. vad är du beroende av? Inte så värst mycket vad jag vet..
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? -
6. vad tror du på? Att det finns någon för alla & alla har en livsuppgift
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen
8. vad köpte du senast? Mat?
9. har du nåt husdjur? 1 hund (hos mor och far), och en hamster.
10. vad bor du i? Lägenhet med pojkvännen.

GREJER
plånbok: Svart
tandborste: Grön
smycken: Silverhalsband med ett hjärta (fick av P i present), Rosa örhängen..
solglasögon: Svarta DIXIE (köpta i Egypten)
underkläder: Björnborg is the shit!
nagellack: Inget?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0