Onsdag

Det blev en tur till Karlskoga. Mat, vägning av hund och även kollade på lite kläder. Men som vanligt finns det inge, får beställa ifrån internet. Och apropå ingenting... Vill ni höra på något skumt? Jo, Maya hade ju gått upp några kg under vintern, skrev om det i ett inlägg <- förut. Och hon hade gått upp till 36 kg, sen fick hon medicineras i 10 dagar och när vi åkte och tog bort stygnen hade hon gått ner till 35,3 kg. Då hade vi minskat på maten och sen fick hon INTE ta några promenader. Sen igår var i i Karlskoga och tänkte kolla hennes vikt igen, vart hon låg och så. Då stod det på 36, (nånting...) kg igen... Och vi är ute och rör oss mer än vanligt nu för tiden, och vi har EJ ökat maten heller. Kan vågar verkligen vara så olika?? Får fan åka till Karlstad igen, där var vågen positiv!

Idag är det iallafall bowling. OCH hundkurs. Så 16.15 är det bowling, sen efter det 18.30 är det hundkurs igen.  Sen ska det även betalas lite räkningar idag eftersom jag fick min lön. Hmm, hur fan ska jag hinna med allt? :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0