Det blev

Hans överaskning va en nätverkskabel (tror jag) till min stationära dator. Så nu kan vi använda den också för att surfa och spela lite. Skönt att använda en stationär dator, äntligen likom. Men det kanske inte va den som va överaskningen? Men vi får väl se, vad han har sen "överaskning" om han har någon mer. Haha, jag blev iallafall glad för jag behövde en sådan kabel (:

Nej, nu ska jag fixa mig någonting att äta och sedan väcka Tolan för hon ska klippa mig och min moder idag. Sen efter det så får jag och älskling matgäster. En myskväll med andra ord. Men sen då? Vad händer då, en fredag kväll? Ha en bra dag, tills vidare (:


Kommentarer
Postat av: Åsa

Mmmmm det ska bli sååååå gööööt att få gå bor å få mat.

2010-04-02 @ 12:18:59
URL: http://anfos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0