Jag har klippt av mig håret

Jag va verkligen sugen på att klippa av mig håret. Och idag fick jag mod att göra det faktist idag. Amanda va också med och klippte sig. Jag sa att om Amanda gör det, så gör jag! Och självklart gör hon det! Fan att jag vågade alltså, det trodde jag aldrig.. Klippte av en dm och lite mer typ. Men jag blev nöjd med resultatet iallafall, trivs jag med detta så kommer det bli kortare. Sommar snart, och då är det skönt med kort hår.

Såhår blev jag och se ut;
   

Och såhär blev Amanda att se ut.
   

Måste säga att det att jag blev jätte nöjd. Men som sagt, trivs jag i detta så kan det bli kortare! (: Men nu har jag inte värst mycket tid att sitta här längre, matgästerna kommer vilken minut som helst och Patrik står och trampar bredvid mig och vill låna datorn. Ha en bra kväll alla! (: Massvis med kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0