Har inga ord om dagen

Fyfan vad roligt det var idag. Jag och Emilia springer in i Vicans rum kl 8 imorse och säger att vi ska åka iväg. (hon visste inget, hon trodde hon skulle åka skoter eller 4hjuling med sin pappa. Och han visste ju om allt, för vi hade pratat med han. Han spelade bara med). Så vi slängde upp henne ur sängen, fick på henne kläder och drog iväg. Hon kunde inte fatta vad vi höll på med förens vi kom fram :b Det var en del av hennes present också, men bara en del... Det kommer mer! (mohahah) Hon tyckte dagen var mer än lyckad. Hon blev hur glad som helst.. Hon fann inga ord om dagen, så kul var det. D et betyder väl att det är bra? ;b Haha! Man fyller bara 18 en gång, bäst att fira den rejält! ;b

Bilderna från dagen får ni kolla på facebook eller bilddagboken. Hoppas ni kan se på bilderna, annars får ni höra av er så kan det lösas. Bilderna är faktist bra roliga, sååååååå... Enjoy!


Men resterande av dagen så blir det lugnt. Är bra sleten efter dagen, efter några timmars slalom. (Jag måste också skryta om att jag och Milan åkte stora svarta backen. Fort gick det kan jag lova!) Men ska väl vara här hemma hos mamma och pappa innan jag åker hem till lägenheten. Där blir det väl chilla ett tag innan man ska sova. Det är ju arbete som väntar imorgon.... *suck*. Lite sömn skulle inte skada riktigt. Men jaja.. Jag har iallafall min godispåse och ramlösa kvar från igår som lockar lite. Tv, godis, ramlösa.. Kvällen är räddad! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0