Ingen vanlig dag

Nej precis!
För det är min Patriks födelsedag, hurra hurra hurra! Grattis min prins, du blir ju äldre hela tiden. Man kan nästan tro att gråahåret kommer snart! :D


Men dagen blir väl duscha, finplocka lite här i lägenheten och fixa mig innan alla gäster kommer. Patrik jobbar förmiddag just nu, så han kommer hem vid 2 tiden. Bäst att göra det fint, så han slipper göra det. Som sagt, det är ju faktist hans födelsedag idag. Så jag får väl leka slav! :/ Hahahaha.. Yeeeey.

Men nu är det dags att börja med det jag ska göra; Diska, duscha, bädda sängarna och plocka lite i lägenheten. Bra start på dagen, men så är det. Ha en bra dag så återkommer jag när jag har tid (: Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0