Dagens...

Dagens humör: Allmänt glad, och positiv! (:
Dagens mående: Just nu hungrig, annars bra det med.
Dagens borde: Träna, men kan inte... (Korpen-bowling :/)
Dagens frisyr: Uppsatt i en hästsvans.
Dagens smink: Inget, vacker utan spackel!
Dagens klädsel: Mjukis-klädsel ♥
Dagens planer: Matlagning till karln, sedan bowlinghallen..
Dagens materiella vill ha: Bowlar någon åt mig idag?
Dagens fundering: Hur min tumme kommer att må efter bowlingen... :/
Dagens beroende: Fisk! Skitsugen på fisk!!! :)
Dagens tråkigaste: Att min telefon fick åka på ett äventyr! Haha!
Dagens längtan: Till Utomlandsresan
Dagens superlängtan: Sol och bad! Varm strand, och en underbar semester.. Ja tack!
Dagens tidning:
Veckans NU!
Dagens låt: Owl City - Fire Flies.. Uttjatad, men så himla bra!


Som ni ser så har jag lite att göra idag. Men för tillfället så inväntar jag min karl, och att maten ska bli klar.. Men under tiden som jag väntar så ska jag kolla runt lite på nätet och se om jag hittar något kul. Hej så länge.



Kommentarer
Postat av: Anonym

är du alltid tvungen att härma vad ja skriver eller ? och kopiera...

2010-03-03 @ 18:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0