tjugosjätte maj tvåtusentio

Hmm...
Jag har jobbat, åkt till Nora med mor och Amanda samt åt Nora glass, sen blev det gå långpromenad med Amanda, Jessie, Ronja och Bamse (: Gick runt 5an i Hurtigtorpet. Bra gött! Sen så drog vi ut med mamma Annas (Amandas mamma) Cab! Bra go, bra söt och bra härlig ;D Fast vart fan va solen när vi körde en sådan fin pärla? Inte va den framme iaf... Som vanligt, inget går som jag vill idag ;/

Men nu så blir det bara ligga i söffa och dega ett tag.
Sedan läggdags, vissa har ett arbete att sköta!
Godkväll, Godnatt & Guten Nacht! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0