- måndag

Nej men tja vadfan!
Maten i Strömsdal va som alltid lika god! <3 Ingen miss där!
Men sen blev det hem, mysa och lägga sig i tid för att sova. Jag har ju jobbat hela helgen (började 06.30!), och haft praktik idag. Så imorgon är jag ledig! Ledig 2 dagar nu på 10 dagar.. Blir så när man jobbar också! :) Men jag undrar det kanske bli lastbilsåkning inatt/morgon...? Hmm... Vi får väl se hur det blir! :) Men jaaa, imorgon ska jag fan ta det heeeeeeelt lugnt!! Så taggar vi jobb och praktik igen! Men en sak kände jag idag på praktiken.. Jag ville så gärna vara kvar och pyssla, det är faktist kul. Men varför ska jag när jag inte får fullt betalt? Nej just det! Det är det enda negativa med det. Jag vill jobba där!! :D

Nu ska jag göra en checklista på vad jag har gjort, och inte gjort!
Vecka 45
Måndag: -
Tisdag: Praktik 15.00-21.30
Onsdag: Praktik 7-15.30
Torsdag: Ledig
Fredag: Jobb 7-16
Lördag: Jobb 06.30-15.30
Söndag: Jobb 06.30-15.30

Vecka 46:
Måndag: Praktik 7-14.30
Tisdag: Ledig
Onsdag: Jobb 9-16
Torsdag: Praktik 13-21.30
Fredag: Jobb 9-16 
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig
TACK för en ledig helg... :)

Men nu så ska jag vänta på att mor, far och Rambo ska komma hem till Bvägen. Jag är här nu, men självklart va de inte hemma. T-Ypiskt! Men bara att vänta.. Sen blir det umgås lite med E? :) Men vi hörs va, puss!



Vissa lever på sina egna lögner. Vissa mår bra av sina lögner.
Vissa tror att lögn är bra
.. Vissa tror att lögner kommer att sluta bra.
Men hur kan en person må så bra av att mytta hela tiden?
Då måtte inte den person vara frisk på en fläck! :P Dudär, sök hjälp! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0