- söndag

Hej tja tjena!
Slutet på gårdagen blev inte så lyckat, och sen fick jag reda på en sak också. Inte lika kul... Vadfan måste jag få höra sånt jag inte vill höra för?! Hur kommer det sig att det blir så himla svårt när det har varit så himla lätt? Seriöst, jag orkar inte mer snart!

Men idag så blir det lugnt, för det händer inte direkt så mycket idag. Men jag är sugen på bio & mys, kanske ska dra in till Örebro för bio med någon rolig? (:
Men ikväll är det ju GG på tvn, och det får man inte missa. Men annars är det ju bara att mammsen spelar inte det åt mig. Då kan jag ju se det sen när jag vill! :-D Hihihihi.. Och imöra så bär det antagligen av till Örebro med Evelina! För måste in på IKEA (det behövs småsaker här hemma) och sen köpa skor! Ni vet, det är ju saker en dam alltid behöver och som alltid är bra att ha i alla lägen! ;D

Nu ska jag ta en promenad till Ica för att prata lite med henne,
sen bär det av till mina päron för lite käk. C ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0