Botten är nådd!

Det känns som allt jag kämpat för, har gått förgäves. Vilken besvikelse! Trodde bättre om dig, har du verkligen ett hjärta så du bryr dig? Känslokall, hur kan man säga sådana saker om du har kläckt ur dig.. hur? Du skiter fullständigt i mig. Du ljuger för dig själv, ingenting kan gå så himla fort som du tror när det handlar om känslor. Du inser nog snart hur tomt det är.. Då kommer jag kanske finnas där. 3 år försvinner inte på 10 minuter! Jag kommer att kämpa!


Herregud, jag kan ju inte bara skriva hur dåligt jag mår efter allt som har hänt. Ni förstår säkert också! Men, vi får väl se vad som händer framöver. Hoppas på det bästa liksom! Ett hjärta som är i tusen bitar, kommer ta sin tid att läka. Om det nu kommer göra det.. Fan så det hugger i mitt hjärta, är det bara hjärtesorg tro?


</3. Du vet vart jag finns!


Kommentarer
Postat av: ilona

:(( <3

2010-09-05 @ 15:00:58
URL: http://iloonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0