Måndag

Hejsan. Jag har pysslat hela dagen med lägenheten. Äntligen är alla möbler på plats! Kläder ligger i garderoben, sängen bäddad, tvn står på plats. Men har tavlor och lite dekoration kvar.. Svårt att veta vad man ska ha! Och robin har inte hittat boxern som hör till lägenheten, så inga tvkanaler har jag. Jag får unna mig med filmer! Och jag får blogga lite från mobilen när jag är här hemma tills internet kommer. Annars får jag åka till björnvägen. :-) Men jag ville egentligen bara tala om att jag lever, och är riktigt nöjd. Skulle behöva dig här bara<3. Men men... Nu ska jag laga kvällsmat för första gången här i lägenheten, sedan mysa framför en film.. Sov gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0