Stockholm


Vårat hotell.


När vi hade kommit fram till hotellet så tog vi oss en fika på ett sött litet café.



Och självklart hittade vi shopping-gatan.. 1av2 par skor!


Vi stannade även vid ett fint ställe och tittade. Tog lite fler bilder på några ställen.






Här står de och fiskar mitt bland allt folk! ;D


Nu började det närma sig utgång!



Här var den goda maten, och jag kan lova er att den va så himla god!!!
Magen bara skrek efter mer, fast man blev jätte mätt! :)

Sen blev det bara gå runt och kika lite på saker och ställen. Åt vid 21.00 tiden, och kom till hotellet 23.30 ungefär. Och jag hade mina fina klackskor på mig, så gissa om någon ahde ont i fötterna?? JO JAG! ;D Men ska man vara fin, får man lida pin. Tur så tog vi svarttaxi hem, sista biten! ;)


Kommentarer
Postat av: SabinaKöster

Niiice ! :D

Kolla in på denna sida : http://webtreats.mysitemyway.com/

o kolla om du hittar ngn bakrund du vill ha .

sen behöver jag veta vilka färger du vill ha på text/rubrikerna/länkarna osv

du kan kolla på denna http://www.echoecho.com/se/htmlhexcolors07.htm

för att hitta hex koden till den färgen du vill ha så kahn jag fixa det sen .

o så vill jag veta om du vill ha ngn färg bakom headern eller om du vill ha den transparent , alltså att bakrundern är "genomskilnig" :)

2011-08-08 @ 10:14:17
URL: http://sabinakoester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0