Både bra & dåligt

Och vet ni.. Jag har även fått förlängt en månad till! =) Fan så skönt. Pengar behövs...

MEN det som va lite sämre är att både jag och min kollega ska nog få gå hem (eftersom vi är korttids-anställda). Och då ska det komma 2 nya som ska "lära upp sig".. ALDRIG att jag tänker lära upp någon som ska ta över efter mig.. ALDRIG! Men om vi har tur så vänder det efter nyår, eller så finns det inga som vill vara här. Så man får hålla alla tummar och tår. Jag gör det iallafall, hårt som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0