Dag 03 – Dina föräldrar

Hoppade visst över att blogga igår, men det tar jag igen idag.

Mina föräldrar heter Mats och Clary, födda 62 & 66. De bor i ett hus, med min lillebror. dom/Vi har bott där ända sen jag va 1 år gammal. De har även en liten hund som heter Rambo, som är min bästa bästa bästa kille. Han ställer upp i alla lägen, fast han kan va lite småsur och tvär ibland. Men mor och far är intresserade utav fiske, eller pappa är och mamma följer bara med som sällskap. Så de tar husvagnen och drar iväg och fiskar om helgerna. På vardagarna så har pappa ett eget företag, Hellefors Svetsmekaniska AB. Och mamma jobbar där som kontorist. Vet inte mer vad jag ska säga om dom, de är helt vanliga svenssons kan man säga! ;D


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag håller inte med om att de är så vanliga...de är nämligen väldans trevliga och det är ganska OVANLIGT i Hällefors ;) Hälsa dina fina föräldrar! =)

2011-05-25 @ 22:11:47
URL: http://esmeralda71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0