Nej man hallå

Vet ni hur skönt det är att inte sätta sig i bilen och åka till Nora nu eller? Det är för jäkla skönt alltså! Jag längtar tills jag kan få lägga mig på kvällarna, gå upp kl 6 på morgonen och sedan jobba på dagen istället för att jobba på natten. Får stå ut, v 26 börjar jag jobba normala tider...

Men det blev en långpromenad med Ica som jag skrev tidigare, va så himla skönt. Gjort litte nytta idag! Sen blev det åka och prata lite med mor och far, sen så drog jag hem. Tog mig en dusch, och det va skönt! (: Och nu ska jag sätta mig och bränna ut alla mina bilder som jag har på min dator. För det är dags att lämna in den för en rensning. Någon som är duktig på datorer? Kan få en slant för det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0