Onsdag

Fick träffa mina kusiner igår, och moster. Det va skit trevligt att se dom! :) Och stackars Maya, hon blev ju förföljd och uttjatad efter första dagen! ;b Ujujuj, hur kommer denna helg sluta tro? Så tror ni inte att det va en liten sak som sov väldigt gott och tungt igår kväll? Och somnade tidigt? Jag vet vem, jag vet vem! Maysaaaan!
Men efter vistelsen hos mormor blev det en promenad med Emilia. Gick runt reningsverket. Det är alltid lika skönt att promenera, iallafall när man har kommit hem och känner sig duktig. Maya fick nå cepe-ryck och gjorde några vänder i huset efter att jag och E skiljdes åt. Men, jag har aldrig sagt att Maya är riktigt "rät" ;) Men på pappren är hon helt frisk, men ibland kan jag undra ;) Hahahaha! Efter det så åkte jag tillbaka till mormor en stund till för att mysa med dom. Myspys :*
Idag så har vi planerat in att få träffa Mackan, så Maya får leka av sig lite med han. Leka med en, som är i samma rasoch nästan samma storlek. Ska bli kul och se hur hon leker då. Han är 8 år, och Maya är snart 1 år. Får väl se hur lika dom är i sättet och hur det kan skilja mellan åldrar! :) Fast E har sagt att Mackan är mer som en 2-åring i huvet och kroppen.. Så vi får väl se, upp till brevis! ;)

Så nu vill jag bara sluta jobbet, och åka direkt till Skåln för att snika lite kaffe och pratstund! :*
Men tyvärr så är det några timmar kvar.. Men jaja, det går fort. Ha en bra dag! :) Puss.


Kommentarer
Postat av: erika

Haha, neejdå! Det är min syster som ska ha en BC :-) Jag är fast med flat!

2011-11-02 @ 15:08:41
URL: http://flatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0