Tillbaka!

Jag har nu bestämt mig, jag är tillbaka är på blogg.se! :* Hej hej hej!

Förlåt Erika, men jag lovar att jag lagar till/bjuder på en riktig god måltid när vi kommer och hälsar på! Och sen känner mig så elak och byter tillbaka till blogg.se efter det du har gjort på min WP design. Förlåt! :*

Men det tråkiga är - att på wordpress så blev det rikiga smile-gubbar när man skrev en smilies ----> :). Och det gör det ju inte här. Och här är det lättare att lägga in bilder+filmer tycker jag. Jag som använder mycket bilder, och filmer på bloggen.


Så, hörrni bloggare. Jag är tillbaka!

 



Kommentarer
Postat av: Erika

Haha! Ser fram emot en god måltid! :D jag är iaf nöjd med wordpress och har inga problem ;) haha!

2012-08-25 @ 18:11:41
URL: http://www.williamdeutz.wordpress.com
Postat av: Erika

Haha! Jag ser fram emot en gooooood måltid ;)

Svar: Jaaaaa, bara ni inte är allergiska mot något så :D
Sara

2012-08-25 @ 18:13:12
URL: http://www.williamdeutz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0