Torsdag

Redan Torsdag.. Fan vad tiden går fort! Och min semester börjar ta slut. Men, har nästa vecka också! Ångrar INTE att jag tog 3 veckor istället för 2. Ibland får man tänka smart ;)
Idag har det varit en händelserik dag. I morse började jag och doggis med en löprunda på ca 4 km, sen blev det åka till våran sommarstuga och bada en massa. MAYA badade HELA tiden ;b Hon skulle typ kunna bo i vattent om hon fick. Sen åkte vi hem och jag drog på ett friskis&svettis-pass. Fan vad jobbigt det var! Det var inte igår kan jag meddela, och jag saknar det verkligen. Ska fanimej börja igen, jag behöver mer träning än motion. Inte bara gå, gå, löpa och gå. Och dessutom tycker jag friskis är roligt! :D Och för det mesta brukar det vara bra musik och då går allt lättare.. Väldigt mycket lättare! :D 

Men nu ska det bli en låång varm dusch och sedan börja med min packning. Imorgon bitti/förmiddag (eller 09.00) drar vi till Huvudstaden! Stockhooooolm. Går på olika museéum (VASA är ett måste), äta gott och bo en natt på hotell. När man bor på en mindre ort så är det sånna här saker som man längtar till. Stadslivet och utelivet liksom. Sånt man saknar här! Det ser man fram emot, iaf jag, när man bor på en midre ort ♥ Det ska bli jätte roligt! Ska även ladda min kamera och ska försöka ta massa bilder. Maya ska bo hos Johannes mormor, och de har det alltid så mysigt så. Förra gången fick Johannes ett svar "ni kan få vara borta hela helgen om ni vill..." Ja, jag tror dom 2 har det bra ihop! :) Aktiverar både Maya och mormorn :) Ni får ha det så bra medans jag/vi är borta om jag inte bloggar från mobilen dvs. Så jag återkommer när tid och lust faller på plats. PUSS OCH KRAAAAAM!


Kommentarer
Postat av: emelie & berit

Tack! Har en canon systemkamera, vilken sort har varierat mycket de senaste åren!

2012-08-04 @ 12:30:52
URL: http://www.prickig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0