Onsdag

Ikväll, eller vid 17.00 är det bowling. Och jag ska spela, igen.. Wish me good luck!
Sen blir det kanske en promenad om inte pappa har tagit sig en sväng med Maysan & Rambo? Pappa har Maya medans jag är på bowling, så slipper hon vara själv. Det återstår och ser senare.. Men jag tror inte Maya skulle klaga av att få en till promenad =P

Sen intar jag kvällen tidigt igen, la mig tidigt igår. Kände att det behövde jag verkligen. Jag var mycket piggare imorse.. Har varit helt slut i 2 dagar. Men jag sover nog för lite.. Lägger mig sent, och går upp tidigt. Kan inte sova länge heller på helgerna.. Jaja, det är som det är.. Det brukar alltid vara något bra att se på tvn på kvällarna ju ;p

Men nu ska jag plocka ihop på mitt skrivbord här på jobbet, och sedan gå och duscha. Även tagga till bowlingen! Det är faktist kul! :D Ha en bra dag och ha en mysig lill-lördag, pusssss! 


Gårdagens promenad.  Från vänster; Creamy, Maya och Rex. Och kameraälskaren bakoom hundarna är Icus-ficus :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0