Ricinoljan

För 2 månader sen skrev jag ett inlägg (http://saruupullan.blogg.se/2012/january/ricinolja.html) om Ricinolja. Att det skulle göra att håret växer fortare. Jag sa även att jag skulle lägga ut före och efter bild. Men det har jag INTE gjort eftersom jag inte har sett nå jätte bra resultat. Och ja, det kan jag väl hålla med om att det växte, men kanske 1.2 cm i månaden. (men håret växer 2-3 Men har bilder till både före och efter. Och jag har ej lagt ut dom eftersom jag inte har haft något bra dator (den har varit på inlämning) för att lägga in bilder. Men ser jag förändringen så kommer bilderna att läggas ut, annars inte.

Så mina åsikter om Ricinolja var väl inte så himla okej eller bra. Det ligger inte på min positiva lista iallafall. Jag använde det 3 ggr i veckan i 2 veckors tid, satte det i hårbotten och lät det sitta i 25-30 minuter. Men jag kanske inte gjorde helt rätt ändå? Eller så reagerade det inte på mig helt enkelt. Jaja.. Jag vet inte om jag vill ha långt längre, det märks. Men vill jag det så får prova något annat då i så fall. Någon som har tips??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0