DAG 8

DAG 6+7 missade jag pga att jag var på utomlandsresa. 
 
Jag det gick bättre än jag trodde på kursen. Jag trodde jag hade missat en hel del på kursen, men det gick vi igenom igår. *pustar ut* Tur jag kan ha ibland ;) Då ligger jag alltså inte efter så mycket. Men igår gick vi igenom lite om hur man passar ett djur (tömmer ut på inälvor och diverse) och ifrån vilket håll samt så gick vi igenom hur älgen är, ser ut, låter, beteenden, parningtid osv. Nu kan vi minsann en hel del om dom dära jävla älgarna ;p 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0