Farsdag

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA PÅ FARSDAG! ♥

 
I förmiddags så åkte jag med Malin ut för att köra lite sök med kalven (hennes hund). Det va jätte skoj och springa skogen tyckte Dizel. Så han hade sina ryck där, lilla plutten :D Sen provade jag med Maya, och hon tyckte också det va roligt att springa i skogen och att leta efter folk, eller iallafall leta efter Malin =P
 
Snart ska vi upp till farför för lite fika. Pappa ska väl fira sin far antar jag ;p Och ikväll så blir de tacos hos mina föräldrar då jag och brorsan ska fira våran pappa! (: Våran pappa är bäst! ♥ Så glöm inte fira era pappor idag! Och hoppas ni också har haftg en trevligt helg dessutom. Kram på er.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0